Kako radimo?
- Ukoliko nas angažujete mi:
- 1. Obilazimo Vašu zgradu na nedeljnom nivou uz evidentiranje svih tehničkih nedostataka koji se javljaju redovnim korišćenjem zgrade (nivo higijene, pregorele sijalice, oštećeni delovi na unutrašnjim zidovima zgrade i sl.), a zatim stupamo u kontakt sa firmama koje brinu o otklanjanju ovih nedostataka i brinemo se da problemi budu rešeni u što kraćem vremenskom roku.
- 2. Aktivni telefon od 0 do 24 časa za hitne intervencije u okviru zgrade.
- 3. Sazivamo Skupštinu stambene zajednice u zavisnosti od potrebe, a najmanje 2 puta godišnje, u okviru koje Vam podnosimo izveštaj o dosadašnjem radu i iznosimo predloge o budućim aktivnostima vezanim za funkcionisanje Vaše zgrade.
- 4. Na skupštinama podnosimo godišnji izveštaj prometa tekućeg računa Stambene zajednice.
- 5. Podnosimo godišnji izveštaj o započetim i realizovanim radovima na zgradi.
- 6. Aktivno učestvujemo u svim hitnim intervencijama vezanim za funkcionisanje Vaše zgrade.